tiistai 16. joulukuuta 2014

Vuosi elämästäni, päivä 249

Päivä 249, 13.12.2014

Ja taas neiti vetelee hirsiä soffalla! Samalla kun vauva nukkui, mä kävin läpi kuvia yhtä joululahjaprojektia varten. Näppärästi vierähti semmonen puolisen tuntia sohvalla.


Tommi kantoi eilen joulukuusen kylppäriin ja suihkutti sen. Me kannettiin se nyt paikalleen ja koristeltiin! Ei ollu ihan iisipiisi juttu, kun piti vielä vähä vartta fiksata että saatiin jalkaan mahtumaan, mutta siinä se nyt on kuitenkin.



Ja se on tosi kaunis!


Kummipojalle oon koonnut tänä vuonna tämmösen setin osaksi lahjaa. Laatikossa on kolme ite sekottamaani popcornmaustetta: Smoky Curry, Italian Herbs sekä Cinnamon Sugar. Lisäksi paketissa on popcornia sekä tommosia hauskoja popparikoteloita. Testasin mausteita ja hyviä oli! Saapi yksi toinenkin tämmösen paketin, jouluna paljastuu kuka :).



Mulla oli paljon tekemistä tälle päivälle, monta keskesneräistä projektia jotka oli tarkoitus hoitaa loppuun. Veela kuitenkin on huutanut koko päivän, joten jälleen tahtotila ja toteutus eivät kohdanneet. Nää on mulle edelleen aika iso oppimisen paikka, koska pettymys on joka kertä älyttömän syvä, kun en saakaan tehtyä mitä oon suunnitellut. Siitä seuraa riittämättömyyden tunne ja armoton väsy. Tänään olen ollut todella väsynyt tähän vauva-arkeen ja itkenyt itkevä vauva sylissä joulukuusen juurella.
Nyt kun katson näitä kuvia, niin sainhan mä aikaan vaikka mitä! Vaikka isimieskin oli töissä! Miksi mä aina vaan niin kauheen paljon iteltäni vaadin, kun vähempikin riittäis. Tästä piirteestä en itsessäni pidä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).