keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Ebay-addiktio

Hei olen Riikka ja minulla on ebay-addikti!


Vuosi takaperin San Franciscossa tutustuin Gwen Stefanin Harajuku Lovers -sarjaan. Ostin itselleni silloin kyseisestä sarjasta laukun ja hajuveden. Täällä Suomessa en ole nähny häivähdystäkään Harajuku Loverseista, mutta onneksi on olemassa Interneti paras sivusto - EBAY!!


Tänään kotiutuivat kaukaa suuren meren takaa mulle näin ihanat Harajuku Lovers kengät.

Mulla ei varmaan ikinä ole ollut näin tyttömäisiä kenkiä! Edessä on rusetti, ja remmisolkikin on ihQ.


Jalassakin olivat kivat, ja just mun kokoset. En oo aiemmin pitänyt kiilakorkoisia kenkiä, mutta yllättävän helpolta tuntuivat jalassa.


Kattokaa nyt vielä kerran, on niinku tommoset punaset kiiltävät karkkikengät!!

3 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit :).