maanantai 11. toukokuuta 2009

Äipät rules!


Kun mulla ei sitä miestä täällä huushollissa ole, niin iiiihan ite pitää äitienpäiväksikin kakku tehdä jos sellaista meinaa aamulla saada.


Pohjana on kolmen munan suklaakakkupohja. Välejä kakussa on kaksi. Toisessa välissä on lemon curdia ja toisessa mansikkasurvosta, sekä kummassakin välissä on flora vispi - rahka - vaniljatuorejuusto - sommar suklaavaahtoa. Kostutin mansikan liemellä. Päälle laitoin tuoreita (espanjalaisia) mansikoita ja hyytelösokerikiilteen. Pursotukset on tehty flora vispi - rahkavaahdosta.


Olipahan muuten ihana äitienpäivä. Pojat keitti mulle kahvit aamulla, eli napsauttivat kahvinkeittimen päälle, kun olin sen ladannut jo illalla. Syötiin kakkua aamupalaksi :D. Nuutti muisti tasaisin väliajoin toivottaa äitille hyvää äitienpäivää, vielä viimeiseksi illalla kuulin ne sanat ja sain tiukan, lämpimät halauksen.


Mä en tiedä mitään muuta niin hienoa kuin se, että saa olla äiti. Mä rakastan mun poikia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).