sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Vuosi elämästäni, päivä 253

Päivä 253, 17.12.2014

Voi miten kaunis sininen hetki aamulla! Ensimmäinen tälle talvelle. 


Sit me lähettiinkin puistoon kerhokaverin kanssa. Ihan parasta kun on lunta! Löyty kuitenkin myös rapalätäkkö ;).


Pikkusia tontuttaa :D. 


Mä yritin leipoa joulutorttuja kun taikinakin oli tehty valmiiksi. Onneks nää mun pikkuleipurit pitää huolen siitä ettei tuu tylsää.. Nojoo, sain mä ne tortut tehtyä mutta pasteijat jäi kyllä vielä oottaan toista päivää. Niinku huomista vaikka. 



Illalla käytiin Veelan kanssa taas koululla kokouksessa. Kuulun lasten koulun viestintäryhmään jonka tarkoituksena on saada kohotettua koulun brändiä, kitkettyä perättömiä ennakkoluuloja (jotka ikävä kyllä tuntuvat istuvan kovin tiukassa tässä pitäjässä) ja herätettyä kiinnostusta koulun toimintaa kohtaan. Vaikka tuntuukin välillä siltä että mä en muuta tee ku vähän väliä hyppään koululla ties missä palavereissa ja tempauksissa, niin oon silti tosi ilonen kun saan niin vahvasti olla mukana kaikessa! Meidän lapsethan sitä koulua käy!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).