keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Vuosi elämästäni, päivä 251

Päivä 251, 15.12.2014

Rauhalliset aamupalat satunnaisella luksuksella, näitä mä tuun kaipaamaan kun töihin palaan. Tässä herkutellaan aamiaiseksi luumumöhnällä, mä en nyt millään keksi miksikä tätä kutsuisin, kun on paksumpaa kuin smoothie mutta ei siinä jogurttia mukana ole :D. Resepti on sieltä ihanasta Truly Kira -blogista, mutta vettä käytin vaan 3dl koska mä en pidä tämmösistä juomana, mutta lusikoituina ovat suurta herkkua. Aamupalajälkkäriksi vielä riisisuklaa jossa raakasuklaata, tattaripuffeja, kuivattua omenaa ja kuivattua puolukkaa. Namnaaaaaaaam!


Tein pakkaseen valmiiksi lanttulaatikon ja bataattilaatikon. Hahmottelin myös vähän paperille mitä kaikkea aiotaan tarjota jouluna. Joulupäiväksi ollaan siis kutsuttu meille syömään, kun aatto ollaan kuitenkin mummin ja vaarin luota. On kyllä niin kiva kun saa kans laittaa ruokia!

Mulla on ollut tämmönen ihana apukokki! Siinä se hinaa mun jaloissa ja keittelee omia ruokiaan.


Ja sit mulla on ollut myös tämmönen keittiöapulainen, joka innokkaasti hoiti pöytien pyyhkimisen! Niin innokkaasti, että samalla rätillä hoideltiin myös niin äitin iphone kuin lattiatkin. Ai että, mitenkähän tää siivousinto säilyis! Imurin varteen tarttuu oma-alotteisesti ja lattianpesussa haluaa olla myös mukana! Loisto kaveri, ja kuten itse sanoo, äitin apulainen :D.


So far so good - kukaan ei oksenna!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).