tiistai 14. lokakuuta 2014

Vuosi elämästäni, päivä 189

Päivä 189, 14.10.2014

On niin kovin hämmentävää, että nyt meillä leikitään näin.


Kerran kun keksii ton nousemisen niin hetken päästä leikitään vaan polvillaan! Seuraavaksi tulee varmaan sit konttaaminen ja sit mennäänkin lujaa. Nää hetket tuntuu niin ainutlaatusilta kun tietää, että Veela on meidän viimenen vauva. Viimene ryömijä. Viimenen konttaaja. Ja siltikin mä oon kaiken haikeuden keskellä tosi ilonen siitä, että koko ajan Veela kasvaa, kehittyy, oppii ymmärtämään enemmän ja oppii uusia taitoja. Jostain syystä mä oon koko Veelan olemassa olon ajan pelänny ihan hirveesti että Veelalle sattuu jotain. Yleensä oon tosi rento, mutta tää mua painaa. Se vähän varjostaa tätä onnea.

Eilen illalla meni taas semmonen onnellisuusvirtaus. Lenni nukahti mun viereen pää nojaten mun olkapäätä ja mä lauloin sille lauluja, niinku hyvin monena muunakin iltana. Tänään päivällä Lenni lauleskeli itekseen "vaan ei pääty matka ei -- pimpeli pompeli pom". Mun rakas kaksivuotiaani. Äitin poika, aina vaan. 

Niin tämä päivä. Oli aika loistosuoritus selvitä tunnissa heräämisestä parturiin neljän lapsen kanssa! Pojat pääsi jokainen parturintuoliin. Lenni jo eilisestä asti on hokenut että "Lenni menee parturiin, Maija leikkaa Lennin hiuksia". Hienosti Lenni istuikin ihan ite tuolissa! Nuutin tukasta tuli aivan ylimakee! Sen päähän sopii tukka ku tukka.


Parturista jatkettiin päivää keskustaan ja pyörittiinkin siellä pitkään. Nuutille ostin Popilta kevyttoppatakin joka oli tosi kivan olonen. Illalla Nuutin harrastuksen ajan pyörittiin vielä toisessa paikkaa kaupoilla ja löysin Roopellekin takin ja Veelalle myös. 

Lenni ja Veela pääsivät ekaa kertaa elämässään kolikkohärveliin istumaan ja kylläpä oli jännää!


Lenni kyllä tuumas että pois :D. 

Tää päivä on syömisten osalta ollu ihan karsee. Päivällä syötiin Nuutin toiveesta mäkkärissä. Nyt illalla kroppa huusi vitamiineja joten pyöräytin vielä avocadojogurtin. Tällä kertaa avocadon lisäksi sekaan pääsi mustikoita, mandariinia, omenasosetta, appelsiinimehua, hamppuproteiinia, ruusunmarjajauhetta ja agavesiirappia. Päälle vielä vähän siitepölyrakeita. 


Hyvää yötä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).