perjantai 29. huhtikuuta 2011

Amerikanpaketti ystävältä!

Ihana Sara ihanasta Amerikasta lähetti mulle paketin! Pyysin lähettämään Wiltonin punaista väriä, bonuksena sain vaikka mitä ihanaa!!
 Ja sit mä vähä kerron mitä paketti oli syönyt sisäänsä.
Trident on purkkaa. Se on parasta purkkaa mitä mä oon syöny! Ja nyt mulla on sitä kolme uutta pakettia, voihan simppu!!
Jelly Beansit on tosi hyviä. Ja just nuo aidot Jelly Beansit! NomNomNom!
Popcornmauste on mulle uutuus. Löysin sitä jostain lehdestä (kun mulle tulee tämä niin varmaan sieltä), ja pyysin Saraa lähettämään sitä jo aiemmin, mutta sillon sitä ei löytynyt. Nytpä oli löytynyt, makuna on ranch. Tätä on testattava jo tänä vappuna!
CupCakesvuokia tuli myös, tällä kertaa Toy Story kuvioituna. Kyllä pojat tykkää!!
Toinen mistä pojat tykkää, on Spiderman Fruit snacksit. Ja koska ne on FRUIT snacks, täytyy niiden olla terveellisiä. EiköJooko!?
Paketissa oli myös yksi pussi Poptartseja, eli tämmösiä piiraita. Tommonen pistetään leivänpaahtimeen, ja sit syödään. Tai sit hätäset voi syödä ilman paahtamista. Sit voi myös tehdä niinku minä tein töissä, lämmitin pahvilautasella mikrossa, jolloin tuloksena oli palohälytys ja kolme paloautoa työpaikan pihassa. Oho. Mitä tästä opimme? No ainakin sen, että hyvin sokerinen hillo kuumenee hyvin nopeasti mikrossa ja polttaa hyvin nopeasti pahvilautasen hiileksi.
Lisäksi kuvassa näkyy ne värit, sekä myös tommosia kivoja tähden ja sydämen mallisia kakkukoristeita. Ja tikkareita!
Mun lempi leipomistarvikemerkki Wilton julkaisee kakunkoristelukirjoja, ja paketissa mulle tuli yksi niistä. Tämä on mun ensimmäinen lajiaan!! Ja voivoivoi mitä ideoita.. Onneks Nuutin synttärit on aikasta pian.
Tässä kuvaa lähemmin siitä popparimausteesta. 
Joulupukki toi mulle tällasen hauskan Jelly Beans automaatin, ja nyt sain kipata papuset sinne!! Huippista!!
Ehkä mielenkiitoisin amerikanherkku oli nämä makutipat. Trendihän on, että turhasta veden kantamisesta yritetään luopua, joten ideana näillä on, että vesi maustetaan sit tällä esanssilla, joka on perus tiivistettä vahvempaa. Valmiin jääteen sijasta myydään siis jäätee-esanssia, jolla ite tehdään kotona vedestä jääteetä. Ajatelkaapa mikä määrä säästyy turhaa pakkausmateriaalia sekä rahaa mm. rahtikustannuksissa!
Ja tältä näytti kun tippoja tiputteli vesilasiin.
Erivänkä asia!


Kiitos Sara <3. Sä oot paras <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).