tiistai 21. lokakuuta 2014

Vuosi elämästäni, päivä 195

Päivä 195, 20.10.2014

Paluu arkeen, lapset kouluun lomaviikon jälkeen!

Mun äitiysloma loppuu pian. Se tarkottaa roimaa tulojen putoamista ja erilaisten tukien hakemasta. Mä olen kotona siihen asti kun Veela täyttää kaks, joten joka penni otetaan ilolla vastaan. Tänään mä selvittelinkin kuntalisän hakemista. Täällä meillä se on 250€/kk joten ihan merkittävästä lisästä pieniin tuloihin on kyse! Verokortin kanssa oli vähän ropleemaa mutta sekin hoitui ja pitäis tulla pian postissa. Töistä sain todistuksen hoitovapaasta. Kieltämättä sitä pyytäessä kävi mielessä, että töissä sitä pääsis niin paljon helpommalla.. Siitäkin huolimatta en mä tätä kotona olon ihanuutta ja ainutlaatuisuutta vaihtais mihinkään! Kammoksuttaa nyt jo, että se töihin paluu lähenee, vaikka ei vielä olekaan ajankohtaista.

Veelalla olikin taas huutopäivä. Nukkui kolmet unet, ei mitään megaunia mutta ihan ookoo. Ekojen unien jälkeen alkoi se huuto, eli yhentoista jälkeen, ja loppui kun illalla puoli ykstoista nukahti yöunille. Ehkäpä mun ei tarvi siitä enempää sanoa mitään, it is what it is.

Lounaalla kuitenkin syötiin quinoa-kookospuuroa, voi kun se olikin herkkua kun ei hetkeen ole tehnyt!


Iltapalaksi olikin vessapaperia. Ainakin Veelalla ja Lennillä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).