keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Vuosi elämästäni, päivä 161

Päivä 161, 17.9.2014

Saatiin heti aamupäivästä kavereita meille leikkimään ja olipahan mukavaa! Oli äidille kahviseuraa ja Lennille leikkiseuraa. Tämmöstä lisää! Mä oon jotenkin niin totaalisen mökkeytynyt tänne kotiin ja välillä tuntuu, että mä jo ihan pelkään uusia ja vieraita ihmisiä. Tämä uuden ystävän oon saanut kerhon kautta. Sain vähän Lennin pieniä vaatteita eteenpäin, onneksi, alkaa jo ahdistaa kun joka paikka on täynnä vaatetta jolle ei meillä oo enää mitään käyttöä.

Nuutilla oli harrastuspäivä ja lähdin pienten ja Moan kanssa siksi aikaa puistoon nauttimaan näistä lämpimistä syksyn päivistä. Tämmönen kiireetön ulkoilu on ihan parasta! Miksi mulla on aina niin kamalan kiire kaikkialla ja kaikkialle :/.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).