tiistai 9. syyskuuta 2014

Vuosi elämästäni, päivä 152

Päivä 152, 7.9.2014

Aamulla sujahti kuivuriin tämmöstä kräkkerikokeilua! Yön oli siemenet liossa. 


Oon nyt viime aikoina tutkinut tuota raakaravintoa ja se kyllä kiinnostaa. Mun siskorakas tietää aiheesta paljon enemmän ja sen sapuskat on aina ihanan näkösiä, siitä se ajatus varmaan osaltaan lähtikin! Oon toki ollut aina kiinnostunut ravinnosta, näkyyhän se koulutuksestakin, mutta vuosi vuodelta oon mennyt lähemmäs ruoan alkuperää ja kohti mahdollisimman prosessoimatonta ravintoa. 

Päiväkahville paistoin kuitenkin ihan rehellisesti herkkuja, nimittäin kesäkurpitsakakkua! Nomnom!


Mun sieniä tuntematon mieheni toi tämmösen saaliin kotiin metsastä! Wow! Sopivasti huomiselle keittopäivälle ;).


Veelalla on ollu tänään(kin) huono päivä. En tahdo nyt päästä sisälle siihen mikä sitä vaivaa. Piti kuitenkin päästä tukkeutumaan lelukoppaan iltapesun jälkeen. On ne ihania nämä meidän pienet <3. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).