maanantai 28. heinäkuuta 2014

Vuosi elämästäni, päivä 111

Päivä 111, 28.7.2014

Nuutti tuli tänään kotiin. On ollu isänsä vanhempien mökillä. Tukkakin oli lyhentynyt lomalla!


Meillä on ollut taas ihan kiva peruspäivä. Lennin ja Veelan kanssa aamupalaa pihalla


peruspuuhia sisällä ja illalla kaupassa piipahdus. Ei näkynyt vettä eikä ukkosta vaikka niitä lupailtiinkin. 

Veela on nyt muutamia päiviä kiljahdellut kovasti. Hereillä ollessa ei viihdy kuin sylissä eikä aina siinäkään. On siis vähän tyytymätön. Syynä taitaa olla ikenien alla tuntuvat pikkuset hampulaiset jotka kovasti haluaisivat jo tulla pintaan! Muutenhan Veela on unelmatyttö, tyytyväinen naureskelija. Siksi ehkä nämä tyytymättömyydet huomaakin niin selvästi. Kovasti Veela nyt kääntyy mahalta/selältä kylkiasentoon ja näyttää siltä kuin yrittäisi pian könytä siitä istumaan! Äitin rinsessa <3. 

Illalla isoveli halusi leikkiä pikkusiskon kanssa piilosta. Voi että tämä kaksikko menee vielä lujaa kunhan pienempi vaan keksii kuinka mennään! 


Joka päivä mä jollain hetkellä ajattelen, että voi kun nämä hetket vois säilöä. Voi kun mä saisin nämä tunteet painettua tiukasti muistoihin.

Veela kehittyy koko ajan ja on mun ainoana tyttärenä pieni silmäterä. Pojat on kaikki kolme keskenään täysin erilaisia ja jokainen niin kovin rakkaita juuri sellaisena kuin ovat. Lennin puhe kehittyy koko ajan ja voi kun sitä on mainio kuunnella! Illalla laulutoiveena oli piipii kiikkuu, tai siltä se kuulosti. Pii pii pikkuinen lintu. Lenni Lokinpoikanen. 

Mä olen niin onnekas että mulla on neljä tervettä lasta! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).