maanantai 26. toukokuuta 2014

Vuosi elämästäni, päivä 48

Päivä 48, 26.5.2014

Siivouspäivä!


Tänään on imuroitu sekä ala- että yläkerta ja pesty lattiatkin koko talosta. Vessan pesin alhaalla ja hinkkasin pöydän ja tuolit jalkoja myöten. 
Moa ja Nuutti pesivät yläkerran kylppärin lattian. Isot lapset pesevät muuten rutiinisti joka torstai oman kylppärinsä, siis silleen ylläpitosiivousta, pöntön pesua ja pintojen pyyhintää ja pyyhkeiden vaihtoa. Välillä sit rykästään näitä tehokkaampia pesuja. 

Kun neliöitä on lähes 200 ei siivoominen oo mikään puolen tunnin pyörremyrsky. Mä oon pelkästään imurin kanssa tanssinu cheek to cheek kolme ja puoli tuntia! Ja voi kun joskus vois jotain tehdä rauhassa.. Tähän kun lisää perus ruoanlaitot, koulukuskaukset ja sen, että Lenni nukkui 20min (senkin autossa) ja Veela vajaa neljä kookoo nukkui koko päivänä yhteensä noin kaks tuntia niin KYLLÄ, mä oon ihan puhki!


Veela onneks viihtyy sitterissä kun imuri on päällä, jopa niin hyvin että torkahtikin hetkeksi! Mun vaan pitää sitteriä siirtää aina niin että neiti näkee mut. 

Tämmösten päivien takia mä en juuri koskaan siivoa kaikkea samana päivänä. Nytkin jäi pölyt pyyhkimättä kun ei vaan ehtinyt. Mutta tänään siivottiinkin silleen ylitarkasti. 

Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :).